Informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami remontowymi w siedzibie Spółki, Biuro Obsługi Klientów (BOK) zostało na czas ich trwania przeniesione do kontenera zlokalizowanego na parkingu z prawej strony wejścia głównego do budynku biurowego. BOK zapewnia obsługę klientów w podstawowych procedurach Spółki, w tym podłączenia do sieci wod-kan, zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków, a także rozliczenia za świadczone przez Spółkę usługi.
Informujemy ponadto, że w związku z tym remontem wejście główne do budynku biurowego jest nieczynne. Awaryjnie uruchomiono wejście znajdujące się od strony zaplecza magazynowego. Należy się do niego kierować się wzdłuż szczytu budynku biurowego (pomiędzy biurowcem a kontenerem BOK), za biurowcem w lewo i pierwsze drzwi w lewo; dalej prosto przez brązowe dwuskrzydłowe drzwi aluminiowe i w lewo na klatkę schodową.
Obrazuje to poniższy schemat i fotografia.